torsdag, september 14, 2006

Ka blogger egentlig andre om?

Ja si det - er fremdeles fersk i bloggingens verden men tok en runde på søk via Kvasir og Google for å sjekke ut hva andre blogger om.
Fant fort ut at det er MANGE som blogger alt fra sex, drugs, rock and rooll og alt annet mellom himmel og jord.

Med utgangspunkt i mine interesser som er:
trening(som nevnt tidligere i min alder kalles det vekt regulering), etter hvert fluefiske - er fersk på den fronten også men det er utrolig artig. I tillegg jeg er også heldig å ha en datter som liker det samme(jente på 14), det gir meg veldig mye som far at datter/ sønn har interesser uavhengig av hva andre syntes men at de virkelig liker det dem gjør. å på toppen av kaka liker kjærringa å fiske etc.

Tibake til bloggen:
Etter søking i alle retninger fant jeg en blogg om trening, da kom jeg over en norsk blogger med navn Cornelsis Elander hannes blogg finner du her:
Cornelius sin blogg side

Han skriver seriøse og mindre seriøse innlegg med en anelse humor om trening, folk og fe. Der utrolig hvordan folk blir provosert av hannes enkelte innlegg, men i mine øyne er mye detmye drit kasting fra enkelte, og mange er rett og slett ikke på same "kanal" som avsender - les emne kommunikasjon.
De misforstår rett og slett hva han som avsender skriver om - eller de vil ikke forstå av forskjellige grunner(kanskje skoen trykker)

Sia er verdt ett besøkk i mine øyne - artig lesing.
Skal nok søke på flere blogger etterhvert!

Sh